22 Mei 2009

DEMAM... MUSIM KE HAPE NIH?

ari khamis minggu lepas, tak semena2 ikhwan & fahim lak kena demam panas.. asik merengek jer dorg.. da la mama dorg kena jaga ariff kat sepital.. musti adik aku risau tinggalkan anak die dgn bibik.. tp nk wat camner, takan bibik lak nk jaga ariff kat hospital.. kang lari lak bibik tu kang.. sape nk jawab.. hikhik..

fahim = kira baik ar dak ni, nk makan ubat, tak byk songeh.. cuma die asik nk berdukung jer.. biasa la kan.. tgh sakit..

ikhwan = aduh... payah sket dier ni.. die ni mmg liat nk mkn ubat... mengamok tak tentu pasal.. tak makan.. tak minum.. nak mama die jer.. last2 esoknyer.. die lak kena tahan kt hospital yg sama.. ikhwan ganas sungguh mendera nurse2 kat situ.. ada yg kena sembur muka, kena sepak terajang.. termometer pun die boleh pecahkan dgn cara kepit kt ketiak.. korg bygkan la betapa ganasnyer anak sdara aku ni.. jarum drip pun nk dicabutnyer.. sampai doktor tu kena balut tangan die kiri & kanan.. huhu

hah.. ni lah padahnyer takmo makan ubat.. aku da pesan kt ikhwan, kalo takmo mkn ubat, nnt kena duk sepital cam ariff.. da die degil.. kan da masin mulut aku..

ikhwan admitted sbb die da lemah sgt.. tu yg kena drip.. dua mlm die kt sepital.. ahad pagi ikhwan & ariff skali discharged.. tak dpt la aku bawak dorg gi umah pak usu & mak usu kat rawang family get-together sempena pak usu nak gi umrah.. walaupun plan awalnyer, mmg aku nk bwk ikhwan & fahim, biar rileks siket mama dorg lepas ariff discharged..

so, aku & mak jer la ke rawang ahad tu.. malamnyer, AKU LA PULAK DEMAM!! 4 hari wei!!! MUSIM KE HAPE NIH?? kwang3x


Comments :

2 komen to “DEMAM... MUSIM KE HAPE NIH?”

Miss PIJAOSIX berkata...
on 

wei..caya lah...
welcome back...
suke2 sangat jumpe ko kat sini..muahhhh!!!

Afzan berkata...
on 

tenkiu tenkiu..
baru jer siap transfer & design.. ;) nk import terus dr fs takleh lak.. taktau nape..

Catat Ulasan

 

Hakcipta ©  AFZAN AMIR untuk ceritera hidupku ::AUGUST 2009::

Credited to Mr. Rohman