17 Jun 2009

Rela Kumenanti



"Jika aku di hatimu, mengapa dia yang menjadi sebutan?"

Bagi nurin, cinta tak semudah melepaskan kata-kata.
Dia rela menanti, biarpun disebut jangan, dikenang pun jangan..


"Kau mungkin tidak tahu, kasihku bagai di hujung nyawa."

Lalu antara mereka, ada yang terluka. Nurin hanya berserah.

Dia yakin... cintanya milik lelaki itu!

Best tak? tu baru sebahagian dari kulit belakang.. tapi novel ni mmg bes giler.. sebenarnyer aku ni bukan kaki melayan novel cinta.. kalo 10 tahun dulu, aku rajin gak layan 'novel pinjam' koleksi kwn2 & adik aku.. masa kecik dulu, koleksi perpustakaan bergerak menjadi feveret aku.. mmg dari kecik aku suka membaca & aku masih teruskan habit tu.. cuma bahan bacaannye da laen.. mengikut peredaran zaman.. ahaks!

minggu lepas aku gi umah adik aku, Azian.. aku tengok adik aku tgh baca novel Ceritera Rindu.. (dari buku tu la aku ciplak idea title blog ni.. mintak ampun byk2) ntah kenapa tiba2 trasa nk baca novel lak.. adik aku yg rekomen novel ni.. die kata cite tu best..

aku rasa ni la novel pertama yg aku baca tanpa skip atau terus baca bab terakhir.. dr mula sampai akhir setiap watak ade raksia tersendiri, seolah2 semuanya mendukung watak utama.. kisah nyer mmg saspen & tak kosong.. sentiasa ada event or something yg buat aku curious nk tahu.. slalunyer kalo da sampai tahap ni, aku mmg skip2 & terus baca bab terakhir jer.. heeee..

kepada para peminat novel cinta & sape2 yg tiba2 teringin nk layan novel cinta, aku ckp kt korang, Rela Kumenanti is a must-have/must-read ever!! 5 stars!!!


Comments :

3 komen to “Rela Kumenanti”

Miss PIJAOSIX berkata...
on 

kalau ko nak tau nor..
DAMYA HANNA feveret aku tau..
aku ade 2 buku yang die tulis..
kalau tak silap tajuk die..
-syura cinta
-lg satu lupe la..

elok2 aku balut buku nih..alih2 kene banjir aritu..sedih..tp still ok laa..cume tak molek lagik..

novel ni da 3 tahun kuar..tp aku tak sempat beli..sejak frust novel2 aku kene tengelam dek air..
ko pecaye tak aku ade lebih 20 novel..same laa kite suke membace..

Afzan berkata...
on 

tau.. yg aku baca ni da cetakan ke-3 & dah 2 tahun berada dlm koleksi adik aku..

niesaa'... berkata...
on 

Salam...

Leh nyampuk, Damya Hanna mner ada novel syuga cinta...
novel2 Damya Hanna... yang aku ada
- sepi tanpa cinta
- Saat cinta bersemi
- ternyata cinta
- Relaku menanti
- ilham hati

yang aku x dek plak
- Senafas rindu
- bicara hati

Catat Ulasan

 

Hakcipta ©  AFZAN AMIR untuk ceritera hidupku ::AUGUST 2009::

Credited to Mr. Rohman