17 Jun 2009

Syurga Cinta




Fiza.... ko pecaya tak aku gi tgk citer ni?? saje aku tak bgtau ko masa kita chat tadi.. jumaat 12/6, show 9:15pm, GSC Alamanda... aku gi berdua-duaan dgn mak aku... :)

kisahnyer pada hari itu... sebenarnyer aku lebih kepada tukang hantar & tukang teman mak.. ntah nape mak kemain beriyer2 nk tgk cite ni.. bahana akademi fantasia agaknye.. mak aku mmg peminat setia AF... jgn marah mak.. sbaik mak tatau guna intenet.. hihi

dgn 'angkuhnyer' aku kata kt mak aku, takyah booking pun takpe pasal citer tak bes.. dpt seat 3rd row dr belakang.. kira okla.. da dekat2 kul 9:15pm, tgk2 full-house beb.. & aku akui ramalanku salah belaka.. cite ni walaupun nmpk mcm cerita melayu biasa, tp tak membusankan langsung.. mmg ok cite ni, buleh bawak satu famili gi tgk... aku tgk heliza tu comel pulak.. dressing die sangat sopan, cantek & kemas sesuai dgn wataknya sebagai Cikgu Syuhada.. jalan cerita ringkas, ada suka.. ada duka.. ada nasihat.. mcm filem Indon "Kiamat Sudah Dekat"

aku bagi tiga setengah bintang utk cite ni.. ;)

Comments :

5 komen to “Syurga Cinta”

Nor.Abd-Azila.Azis berkata...
on 

best nye dapat tgk wayang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dah lama tak tgk wayang!!!!!!!!!

hish hish hish!!!

hakmal tgk terminator pun sensorang jek...

ko ada gek teman!!!!
jeles nyeeeeeeeeeeee

Afzan berkata...
on 

nnt bebila ko dtg kl, kita g tgk wayang k.. tinggalkan askar2 ko kt umah mak ko, kita g mid valley.. setuju??

~ PIJA ~ berkata...
on 

terkejut gile aku tadi tgk post ko..
heee...pelik gak nape ko tak citer mase kat ym...
surprise aa kunun nih..hehe
aku pun tak ade can lagi nak tgk citer nih...eeeeeeee...nak tgk2..!!!

KeRt.PiRuL berkata...
on 

kalo alin g alin tgk si awal jer...

Afzan berkata...
on 

testing

Catat Ulasan

 

Hakcipta ©  AFZAN AMIR untuk ceritera hidupku ::AUGUST 2009::

Credited to Mr. Rohman