03 Ogos 2009

Damya Hanna Lengkap Sudah

Salam...

Dengan ini diumumkan bahawa pada 3 August 2009, saya telah menerima novel pertama Damya Hanna yang bertajuk BICARA HATI, maka lengkap sudah koleksi pembacaan karya2 Damya walaupun hanya 3 buah sahaja yang saya beli sendiri (4 lagi cuma pinjaman.. hihi)


BICARA HATI pertama kalinya dicetak pada tahun 2003. Cetakannya hingga ke-11 kali tau!! Oleh kerana keinginan yang kuat untuk membaca novel pertama Damya ini, saya telah sanggup untuk membeli memandangkan Cik Pija saya amatlah kedekut untuk meminjamkan novel miliknya walaupun hartanya itu telah comot akibat banjir. Tapi kesanggupan saya itu amatlah berbaloi-baloi kerana saya berjaya memperolehi autograf dari Damya. Cik Pija, cemburukah anda? hihi



Comments :

5 komen to “Damya Hanna Lengkap Sudah”

Sofia berkata...
on 

Nangis tak masa baca part2 yg sedih dalam novel ni?

Afzan berkata...
on 

lum abih lagi.. skrg tgh baca.. geram je dgn si syahran tu.. kasar btol.. dah la alia tu lembut

akak_bieza berkata...
on 

haiyooo...akak baca sampai 5 kali..5 kali tu jugak ler akak nangis nangis tak hengat..sampai hasben akak naik musykil plak..apahal bini aku nih

tapi akak memang tak jemu nak baca lagi dan lagi ..dah naik lunyai buku tu

anak akak kata "mama tak bosan kea baca novel tu jea" hehehehe

terimakasih sudi jengok-jengok blog akak

take care

~ PIJA ~ berkata...
on 

terus jatuh cinte ngan penulis citer nih...!
tp cover die da lain laa..
da pakai tudung..aku nye still rambut karat!

Afzan berkata...
on 

akak_bieza, kalo kita baca novel, mmg penuh penghayatan.. kan?? masa gembira, kita senyum2.. masa sedih, kita pun turut sama sedih.. happy ending pun saya nangis gak tau!! hehe

fiza, taunyer cover dulu, pompuan tak pakai tudung.. tak cantek.. hihi.. lagipun patut disesuaikan dgn watak zahlia yg bertudung.. :)

Catat Ulasan

 

Hakcipta ©  AFZAN AMIR untuk ceritera hidupku ::AUGUST 2009::

Credited to Mr. Rohman