20 Ogos 2009

Trionovel Damya Hanna

Assalamualaikum semua...

Saya amat puas hati kerana telahpun membaca semua novel karya Damya Hanna.. biarpun agak lewat meng-update-kan komen disini, tapi saya percaya bagi anda yg turut meminati Damya juga tentu puas hati dgn ketujuh2 novel karyanya...

Trionovel yg melengkapkan pembacaan karya Damya saya bertajuk BICARA HATI, SENAFAS RINDU & TERNYATA CINTA...

Ternyata Cinta berjaya buat saya tersenyum geli hati dgn karenah Qasdina yg suka berangan & kelam kabut.. Senafas Rindu yg berkisar tentang cinta berlainan agama membuatkan saya jatuh hati dgn keprihatinan Fariz & kagum dgn kecekalan Vivian menghadapi pelbagai dugaan hidup..

BICARA HATI... betul2 tersentuh hati saya dgn karya pertama Damya ni.. tak heran la lepas novel ni yg dicetak kali pertama pd tahun 2003, Damya mula mendpt tempat dihati peminat novel.. tak sabar tunggu karya ke-8 Damya.. :)



Lepas ni, saya ingat nk mulakan koleksi sendiri.. maklum la, baru je dpt interest ni.. teruja betul nak beli novel2 top 10 terbitan alaf21.. bulan lepas, saya ada beli novel UCAPKAN KAU RINDU.. tp tak sempat2 lg nak baca.. utk pengetahuan semua, kebetulan yg amat2 saya suka ialah saya sekarang ni kerja dgn ARUS INTELEK SDN BHD, publishing company yg major priority-nya menerbit buku2 akademik & kenegaraan.. novel pun ada jugak tau! bole dpt diskaun... mcm kena je dgn niat saya nk mulakan koleksi novel.. ahaks!

inilah permulaan koleksi saya...


Comments :

4 komen to “Trionovel Damya Hanna”

nana berkata...
on 

Damya mmg best!

Tanpa Nama berkata...
on 

damya hanna punya koleksi buku novel mmng best giler....

dlm semua penulis buku novel damya hanna org kasi top - 5 mmng mengagumkan terserlah penyampaian yg ingin disampaikan

buku novel damya hanna yg paling best semua terbaik dan yang paling terbaik BICARA HATI dan ILHAM HATI

harap akn datang pnya buku novel pun mesti best x der tapi2

Tanpa Nama berkata...
on 

damya,saya amat meminati anda..novel anda yang paling saya minat adalah Bicara Hati..saya harap anda buat pereulangsn cetak kerana novel anda telah habis di pasaran apabila saya ingin membelinya.. tolong jangan hampakan saya!!!!!!

Tanpa Nama berkata...
on 

wahhhh sya sngt2 meminati novel yg ditulis olh damya hanna...tpi sya tdk lah mnympan koleksi yg trlalu bnyk..krna sya cma mnjm shja novel dri akak sya

Catat Ulasan

 

Hakcipta ©  AFZAN AMIR untuk ceritera hidupku ::AUGUST 2009::

Credited to Mr. Rohman