02 September 2009

Ucapkan Kau Rindu

selesai Damya Hanna, saya tercari2 jugak tajuk novel yg bakal menjadi bacaan saya lepas ni.. pastu, saya decided nk beli novel yg tersenarai dlm list top 10 alaf21.. kalo belek kt kedai, mau rambang mata dibuatnye..ini merupakan kali pertama saya membaca karya MURNI AQILA..

Sinopsis pada back cover = UCAPKAN KAU RINDU

KOMEN SAYA = sebenarnye, saya kurang teruja nk baca novel ni... bila selak lebih kurang, baca sepintas lalu.. gaya bahasanya kurang menarik la.. perasaan je kot? mungkin sebab terkena "aura" Damya & saya terlalu mengharap kepuasan membaca yg sama dgnnya.. yerla.. kesemua 7 karya Damya saya baca dlm 2 bulan.. bayangkan...

dah sebulan dlm collection, br few days ago saya ada hati nk baca.. jalan cerita ok.. saya suka gaya hidup sederhana yg penulis ni gambarkan melalui watak utamanya.. takde perbezaan darjat, kemewahan, co. besar, pangkat besar.. semuanya serba sederhana

keseluruhannya, not bad.. 3 bintang utk Ucapkan Kau Rindu!

Comments :

0 komen to “Ucapkan Kau Rindu”

Catat Ulasan

 

Hakcipta ©  AFZAN AMIR untuk ceritera hidupku ::AUGUST 2009::

Credited to Mr. Rohman